Рекомендації майстру виробничого навчання
Орієнтовна схема плану уроку
виробничого навчання
Тема програми___________________________________________________
Тема уроку_______________________________________________________
Мета уроку:
а) навчальна – які професійні З, У, Н формуються, закріплюються і розвиваються на уроці;
б) розвивальна – які операції і прийоми розумової діяльності учнів розвиваються на уроці;
в) виховна – які якості особистості учнів формуються і розвиваються на уроці.
Тип уроку_______________________________________________________________________
Форми та методи проведення уроку_________________________________________________
Дидактичне забезпечення__________________________________________________________
Матеріально-технічне забезпечення_________________________________________________
Міжпредметні зв’язки_____________________________________________________________
Перелік практичних завдань________________________________________________________
Список основної і додаткової літератури_____________________________________________
Хід уроку
І. Організаційна частина ( ~2 хв.):
- перевірка наявності учнів;
- перевірка готовності учнів до уроку;
- допуск з техніки безпеки.
ІІ. Вступний інструктаж ( ~43 хв.):
1. Актуалізація знань:
- повідомлення теми програми і уроку;
- цільова установка проведення уроку;
- перевірка опорних З, У, Н учнів, необхідних їм для подальшої роботи на уроці;
- аналіз і доповнення відповідей учнів, підбиття підсумків.
2. Викладання нового матеріалу:
- повідомлення нової навчальної інформації;
- показ нових прийомів трудової діяльності;
- пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці;
- повідомлення про передовий досвід за темою уроку;
- опитування учнів і пробне виконання ними нових прийомів, показаних майстром;
- відповідь майстра на запитання учнів;
- підбиття підсумків вступного інструктажу.
ІІІ. Поточний інструктаж ( ~270 хв.):
- видання завдань для самостійної роботи учнів та пояснення порядку їх виконання;
- розподіл учнів за робочими місцями;
- повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;
- цільові обходи майстром робочих місць учнів;
- прийом майстром виконаних робіт;
- прибирання робочих місць.
IV Заключний інструктаж ( ~25 хв.):
- аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;
- оцінка роботи учнів, її об’єктивне обґрунтування;
- аналіз причин помилок учнів та засоби їх усунення;
- повідомлення та обґрунтування оцінок;
- видача домашнього завдання.
Майстер виробничого навчання ____________________________________________________

Формування мети уроку виробничого навчання
При роботі над планом уроку виробничого навчання необхідно визначити мету даного уроку:
Навчальна мета передбачає:
–засвоєння міцного та усвідомленого обсягу загально-технічних та спеціальних знань, умінь, навичок за обраним фахом шляхом практичних застосувань у виробничій діяльності;
–формування, закріплення і розвиток умінь та навичок планування і здійснення виробничого процесу;
–формування і розвиток умінь і навичок, застосування знань для розв'язаннян авчально - виробничих завдань пошукового характеру;
– формування готовності до оволодіння сучасними технікою та технологією виробництва.
Розвиваюча мета передбачає формування:
– раціонального мислення та творчості;
– пізнавальної активності та самостійності;
– уваги, спостережливості;
– критичного , аналітичного та логічного мислення;
– вміння та навички самовдосконалення за обраною професією;
– звички планувати та контролювати власну працю.
Виховна мета спрямована на виховання:
– культури навчального процесу;
– поваги до праці, обраної професії;
– моральних якостей учня як особистості;
– дисципліни, сумлінності, відповідальності, ініціативи.

Класифікація типів і видів уроків виробничого навчання
Тип уроку | Основна дидактична мета | Вид уроку |
Урок формування первинних умінь і навичок | Сприйняття і первинне усвідомлення нової навчальної інформації; показ нових трудових прийомів і операцій трудової діяльності; формування первинних умінь і навичок правильного виконання окремих прийомів з дотриманням правил безпеки. | -інструктаж -екскурсія -кіно вправа -тренаж |
Урок формування складних умінь і навичок | Закріплення і розвинення умінь і навичок виконання окремих прийомів і операцій трудової діяльності з дотриманням якості в роботі; формування умінь і навичок по об’єднанню декілька простих операцій в одну складну при раціональному використанні урочного часу | -лабораторно-практичні заняття -вправи Імітаційний тренаж -самостійна робота |
Урок виконання комплексних робіт | Удосконалення та систематизація З,У,Н при виконанні складних робіт та вирішення складних виробничих задач з дотриманням якості і норм часу. Розвиток критичності, аналітичності, логічності мислення, самостійності і творчості учнів | -ділова гра -аналіз конкретних ситуацій -конференція -конкурс -виконання індивідуальних робіт -дослідження |
Контрольно-перевірочний урок | Виявлення глибини знань, перевірка і оцінка умінь і навичок виконання окремих операцій та складних і комплексних робіт; виявлення недоліків в З,У,Н та їх причин; Отримання даних для атестації учнів | -залік -тестування -контрольно-перевірочна робота -імітаційні вправи -конкурс -гра |
Комбінований урок | Вирішується декілька цілей попередніх типів уроків | Використовуються елементи деяких попередніх видів уроків |
ТРИВАЛІСТЬ ВСТУПНОГО ІНСТРУКТАЖУ

Шановні мої колеги, майстри виробничого навчання!
Іноді у нас виникають суперечки з приводу тривалості вступного інструктажу. Хочу сьогодні поговорити з Вами на цю непросту тему.
Ви всі чітко знаєте визначення вступного інструктажу:
Вступний інструктаж - сукупність методів і прийомів виробничого навчання, які використовуються на початку занять з метою підготовки учнів до активного, безпомилкового і свідомого виконання практичних завдань.
Отже, ключові слова: учень, методи, прийоми, початок заняття, самостійне виконання роботи. Якщо сказати простими словами, ми повинні таким чином показати учням прийоми виконання певного практичного завдання, щоб протягом уроку вони відтворили наші дії чітко та вірно, а головне з розумінням. Для досягнення мети вступного інструктажу є безліч прийомів та методів. Але сьогодні розмова не про них, а про те, скільки часу необхідно відвести на вступний інструктаж. Зазвичай, ми ведемо мову про 45 хвилин, і , навіть, на обласних методичних секціях робимо зауваження, якщо цей термін порушується. Чого гріха таїти, на початку своєї роботи методистом і я так вважала. Але зараз у мене інша точка зору, дякуючи гарним вчителям. Коливатися час вступного інструктажу може від 10 до 80 хвилин. Незвично, так? Від чого це залежить? Зараз розберемося.
Тривалість вступного інструктажу залежить від виду навчально-виробничих робіт, що виконують учні на уроці. Вступний інструктаж може бути при вивченні операційних тем, при вивченні тем, які пов’язані з виконанням комплексних робіт або при проведенні контрольно-перевірочного уроку.
1) При вивченні операційних тем рекомендована тривалість вступного інструктажу становить 40-45 хвилин.
Цей час рекомендується розподіляти наступним чином:
актуалізація – 10-15 хвилин,
викладання нового навчального матеріалу та показ нових трудових прийомів і операцій – 20-25 хвилин,
закріплення нового навчального матеріалу – 10-15 хвилин.
2) При вивченні тем, які пов'язані з виконанням комплексних робіт, тривалість вступного інструктажу може бути скороченою до 20-25 хвилин.
Методика проведення вступного інструктажу змінюється досить суттєво. Організаційними формами в цей період переважно є бригадна та індивідуальна. Практично відсутня фронтальна форма навчання. При проведенні вступного інструктажу майстер нагадує учням особливості виконання знайомих операцій. Складні операції або ті, що виконуються вперше, майстер детально пояснює і демонструє. Саме тому час вступного інструктажу можна скоротити.
3) При проведенні контрольно-перевірочного уроку рекомендована тривалість вступного інструктажу становить 10-20 хвилин. Контрольно-перевірочні уроки проводяться з метою визначення рівня підготовки учнів за певний період навчання, виявлення недоліків в знаннях і уміннях учнів та їх причин, одержання даних для атестації. На вступному інструктажі майстер виробничого навчання коротко знайомить учнів із змістом контрольної роботи і умовами її проведення. Інші елементи вступного інструктажу відсутні, тому кількість часу на його проведення зменшується до 5% від загального часу уроку.
Окремо потрібно сказати про вивчення дуже складних об’ємних тем, які потребують поетапного формування практичних умінь. Якщо видати всю навчальну інформацію відразу на початку уроку, то учні важко її засвоюють, постійно перепитують, тому результат дуже низький. Тому доцільним є проведення розчленованого вступного інструктажу, який проводиться за схемою: показ трудового прийому ⇒ вправи учнів ⇒ показ трудового прийому ⇒ вправи учнів ⇒ і так далі. Тривалість розчленованого вступного інструктажу може складати 60-80 хвилин.
Тож, шановні колеги, у Вас є можливість обрати таку методику та таку тривалість проведення вспупного інструктажу, яка буде доцільною та оптимальною за часом.

Рекомендації проведення показу трудових прийомів
№ | Діяльність майстра | Діяльність учнів |
1 | Пояснити призначення умінь, що їх формують | Уяснення значущості процесу професійної діяльності |
2 | Показати весь трудовий процес у нормальному темпі | Спостереження, цілісне сприймання трудового процесу |
3 | Виділити операції, прийоми та основні дії в трудовому процесі | Аналіз складу та структури трудової діяльності |
4 | Показати окремі операції, прийоми та пояснити способи їх виконання за інструкційною карткою | Уяснення способів виконання кожної операції, прийомів роботи згідно з інструкційною картою |
5 | Сформувати питання для аналізу інструкційної карти | Відповіді на питання |
6 | Показати весь трудовий процес в сповільненому темпі | Повільне сприйняття |
7 | Запропонувати декільком учням відтворити показані операції | Спостереження, усвідомлений аналіз |
8 | Проаналізувати помилки учнів | Аналіз прийомів роботи |
9 | Повторити весь трудовий процес в нормальному темпі | Уявне відтворення всього трудового процесу |

Типові недоліки проведення вступного інструктажу
- неправильно визначена структура інструктажу;
- матеріал інструктажу не ув’язнений з матеріалом загально-технічних та спеціальних дисциплін та попередніх уроків виробничого навчання;
- дублювання начального матеріалу спецпредметів;
- не проводиться або проводиться методично та технічно неправильно показ трудових прийомів, дій, рухів та пояснення технологічного процесу в цілому;
- не використовується або використовується методично неправильно навчально-інструкційна та технологічна документація;
- не використовується або використовується педагогічно і технічно неправильно наочні приладдя, технічні засоби навчання;
- не використовуються або недостатньо використовуються новинки техніки, технології, передового досвіду;
- не проводиться або проводиться тільки шляхом усного опитування перевірка доступності і посильності нового навчального матеріалу;
- не демонструється раціональна організація робочих місць під час виконання трудової діяльності;
- не проводиться відповідь на запитання учнів.

Поточний інструктаж
Поточний інструктаж – сукупність методів виробничого навчання, при використані яких інструктивна діяльність майстра орієнтована на диференційний та індивідуальний підхід до учнів під час закріплення ними нової навчальної інформації шляхом її застосування у самостійній практичній діяльності.
Основна мета – формування, закріплення та удосконалення умінь і навичок трудової діяльності.
Реалізація поточного інструктажу передбачає:
- пояснення послідовності виконання завдань;
- розподіл учнів по робочим місцям;
- повідомлення про критерії оцінювання практичної діяльності учнів;
- індивідуальний поточний інструктаж шляхом проведення цільових обходів робочих місць учнів.

Типові недоліки проведення поточного інструктажу
- немає чіткої системи практичної діяльності учнів;
- немає чіткої організації поточного інструктування учнів;
- не застосовуються або застосовуються дуже слабо методичні засоби розвитку у учнів самостійності та технічного мислення;
- не враховується відсутність умінь і навичок учнів у користуванні навчально-інструктивною і технологічною документацією;
- не береться майстром до уваги порушення учнями правил організації робочих місць та охорони праці.
- формально проводяться цільові обходи майстра;
- не робиться між операційний контроль якості виконуваних робіт;
- не оголошуються критерії оцінювання виконаних робіт.

Заключний інструктаж
Сукупність методів виробничого навчання, які використовуються з метою підведення підсумків виконання учнями трудових завдань і об’єктивного оцінювання підсумків практичної діяльності учнів.
Основна мета цього структурного елементу уроку виробничого навчання – на основі фіксації досягнень і недоліків показати учням, чому вони навчилися на уроці, оцінити рівень їх усвідомленості і творчої активності.
Проведення заключного інструктажу передбачає:
- аналіз практичної діяльності учнів у застосуванні нової навчальної інформації, що вивчалась на уроці;
- аналіз причин помилок учнів та засобів їх усунення;
- повідомлення та обґрунтування помилок, отриманих учнями на уроці;
- аналіз додержання правил безпеки праці, організації робочих місць учнів, розглядання випадків нераціонального використання урочного часу;
- видача домашнього завдання з інструкцією про засоби його виконання.

Рекомендації щодо підвищення ефективності заключного інструктажу
- завжди на перший план виносити підведення підсумків виконання навчальних завдань уроку на підставі аналізу успіхів та недоліків діяльності учнів;
- не акцентувати увагу на помилках учнів, якщо їх причиною є недосвідченість;
- починати аналіз діяльності учнів на прикладі їх досягнень;
- всебічно залучати учнів до активного обговорення підсумків уроку;
- аналіз підсумків уроку проводити об’єктивно та аргументовано;
- додержуватись педагогічного такту;
- широко практикувати порівняння робіт, виконаних учнями із зразками-еталонами;
- практикувати доручати проведення аналізу підсумків діяльності учнів відмінникам з професійної підготовки як зразок стимулювання;
- практикувати виставлення комплексних оцінок (за знання теорії та уміння застосовувати їх на практиці).

Типові недоліки
проведення заключного інструктажу
- підведення підсумків не проводяться взагалі або проводяться формально;
- аналіз підсумків уроку починається з помилок, яких допускалися учні під час проведення структурних елементів уроку;
- не видається домашнє завдання або не пояснюється алгоритм його виконання;
- не обґрунтовуються оцінки за виконані учнями практичні завдання;
- аналіз підсумків уроку не орієнтований на усунення причин недоліків в діяльності учнів;
- зауваження майстра під час аналізу не носять педагогічного та виховного аналізу.
ЗМІСТ ПОУРОЧНОЇ ПАПКИ
Шановні майстри виробничого навчання, шановні колеги!!
Дуже часто ми сперечаємось з приводу наповнення поурочних папок. Якщо з теоретичним навчанням дещо простіше, то стосовно складу поурочної папки з виробничого навчання ситуація складніша. Річ у тім, що склад поурочної папки може змінюватися залежно від професії та складності тем. Але є рекомендований склад поурочної папки. В неї можуть входити:
Шановні колеги!! Не забувайте, що цей перелік носить рекомендаційний характер, тож Ви можете його змінювати, доповнювати, головне, щоб все наповнення поурочної папки Вам допомагала проводити урок виробничого навчання!!!
Рекомендації молодим викладачам
Алгоритм підготовки викладача до уроку
Шановні викладачі! Трапляються випадки, коли молоді викладачі не знають чіткого алгоритму підготовки до уроку. Це відбувається особливо часто при великій кількості різноманітних предметів, значного обсягу теоретичного матеріалу. Пропоную Вам алгоритм підготовки
до звичаного, щоденного уроку. Отже, з чого починаємо?
Золоті правила уроку

Схема аналізу уроку теоретичного навчання

Робота методиста з молодими педагогами
- Ознайомлення молодого педагога з правилами внутріліцейного розпорядку, основними правами і обов’язками педагога ( Закон України « Про ПТО », статут ліцею ), з оплатою праці.
- У ході вступної бесіди виявити нахили, здібності, потенційні можливості молодого вчителя, його сімейний стан, матеріальне становище, побутові умови.
- Закріплення за молодим педагогом наставника.
- Надання допомоги молодому педагогу у плануванні його роботи.
- Ознайомлення молодого педагога з організацією виховної роботи в ліцеї.
- Включення молодого педагога до роботи школи молодого викладача.
- Складання розкладу уроків для організації взаємовідвідування уроків молодого педагога і його наставника.
- Проведення діагностування молодого педагога ( в кінці першого року роботи ).
- Організація самоосвіти молодого педагога.
- Включення молодого педагога в роботу майстер-класів, творчих груп.
- Складання пам’яток на допомогу викладачу – початківцю.
- Ознайомлення викладача з передовим педагогічним досвідом.
- Організація, здійснення внутріліцейного контролю за роботою молодого педагога.
.
Пам’ятка наставнику для аналізу уроку молодого педагога
- Чи зацікавив вас урок ?
- Чи забезпечується цілеспрямована розумова діяльність учнів?
- Чи дотримується викладач педагогічного такту ?
- Як створюються ситуації для глибокого сприймання матеріалу, емоційних переживань учнів?
- Як здійснюється контакт з групою та окремими учнями, тобто як налагоджено зв’язок?
- Наскільки ефективно організовано самостійну роботу учнів, як педагог озброює їх навичками самоосвіти, самоконтролю?
- Що на уроці найбільше вдалося викладачу?
- Які заходи виховного характеру було здійснено?
- Як формувалася на уроці свідома робоча дисципліна?
- Що не вдалося? Чому? Як працювати над усуненням недоліків?
Пам’ятка для наставника
- Разом із молодим педагогом глибоко проаналізуй навчальні плани і пояснювальні записки до них.
- Допомагай стажисту скласти календарно-тематичний план, звернувши особливу увагу на підбір матеріалу для систематичного повторення, практичних і лабораторних робіт, екскурсій.
- Допомагай у підготовці до уроків, особливо перших уроків, першої зустрічі з учнями. Найбільш важкі теми розробляй разом із молодим педагогом. У своїй групі намагайся вивчати складний матеріал з випередженням на 2-3 уроки, щоб дати молодому педагогу можливість навчитися методиці розкриття найбільших складних тем.
- Допомагай молодому педагогу у веденні тематичного обліку знань, проведенні залікових уроків.
- Разом підбирайте і готуйте дидактичний матеріал, наочні посібники, тексти задач, вправ, контрольних, самостійних , залікових робіт.
- Відвідуй уроки молодого педагога з наступним їх детальним аналізом, запрошуй його на свої уроки, разом їх обговорюйте.
- Допомагай у підборі літератури для самоосвіти.
- Ділися досвідом шляхом доброзичливого показу зразків роботи.
- Допомагай своєчасно, з терпінням, наполегливо. Ніколи не забувай відмічати позитивне в роботі молодого педагога.
- Вчи не копіювати, не сподіватися на готові розробки, а виявляти власний педагогічний почерк.
.
Поради досвідчених колег молодому педагогу
- Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів біля дошки, чи чисто у кабінеті.
- Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку.
- Не використовуйте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Вводьте систему взаємоперевірки.
- Поясніть учням мету, завдання уроку.
- Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням вирішувати їх самостійно.
- Не спішіть виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять одногрупники.
- Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці.
- На уроці кожен учень має бути на виду, до кожного шукайте індивідуальний підхід.
- При використанні технічних засобів навчання, комп’ютерної техніки, наочності не марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.
- При організації самостійної роботи, гри, усних відповідей не квапте учнів.
- Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів інноваційних технологій.
- Звертайте увагу на виховні аспекти уроку.
- Домашнє завдання потрібно давати з поясненням, до дзвоника. Не затримуйте учнів після дзвоника.
- Пам’ятайте: кожний урок не повинен бути схожий на попередній.
.
Рекомендації з підготовки молодого педагога до уроку
- Вчитайся у розділ програми, який потрібно вивчити на даному уроці, а в деяких випадках – і в пояснювальну записку до програми.
- Вивчи матеріал цього розділу, питання, теми.
- Сформуй задум уроку, дай відповідь на питання, щоб ти хотів досягнути у результаті його проведення, сформулюй мету уроку.
- Уяви колектив даної групи, уявно намалюй конкретних учнів. Уяви психологію цих учнів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.
- Вибери з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для даного матеріалу і для даних учнів.
- Зістав вибрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюй свої дії на даному уроці.
- Продумай структуру уроку і зафіксуй все знайдене у плані – конспекті.
- Підготуй наочні посібники, не забудь підготувати і перевірити справність ТЗН.
- Повтори вузлові елементи плану, продумай непередбачені обставини.
- Спитай себе : « Ти готовий до уроку ? ».
План роботи школи молодого педагога
ПРОБЛЕМА: професійна адаптація молодих викладачів та майстрів в/н, формування їх професійних умінь,підготовка до педагогічної діяльності, методична допомога з питань теорії та практики викладання
1 рік ЗАВДАННЯ: формування професійних умінь педагогічних працівників.
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні |
1 | 1. Плануюча документація педагогічного працівника 2. Загальні вимоги до уроку. Класифікація типів уроків 3. Методика проведення лабораторно-практичних робіт 4. Оцінювання навчальних досягнень учнів | Вересень | Заст. директора з НВР Методист |
2 | 1. Форми контролю навчальних досягнень учнів 2. Алгоритм підготовки майстра виробничого навчання до занять. 3. Розгляд орієнтованої схеми аналізу уроку 4. Технологія визначення завдання уроку: навчальної, розвивальної, виховної | Жовтень | Заст. директора з НВР Методист |
3 | 1. Розробка, зміст та методика проведення олімпіад, конкурсів профмайстерності 2. Індивідуальний та диференційований підхід до учнів 3. Методика організації позанавчальної роботи з учнями | Листопад | Директор
Заст. директора з ВР Методист |
4. | 1. Організація роботи з обдарованими учнями 2. Організація роботи з невстигаючими учнями 3. Організація самостійної роботи учнів на уроках | Лютий | Методист Псялига М.П. |
5. | 1. Самоаналіз професійних умінь молодими спеціалістами 2. Аналіз взаємовідвідування занять | Березень | Заст. директора з НВР Методист |
6. | 1. Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації та поетапної атестації. 2. Діагностування та анкетування молодих викладачів та майстрів в/н з метою виявлення результативності роботи ШМВ | Квітень | Заст. директора з НВР Методист |
7. | Підсумкове засідання молодих викладачів та майстрів в/н з питань результативності роботи ШМП | Травень | Заст. директора з НВР Методист |
2 рік Завдання: розгляд актуальних питань професійної діяльності викладача, самовдосконалення педагогів з урахуванням сучасного рівня розвитку психолого-педагогічної науки
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні |
1 | 1. Вибір ефективних форм та методів навчання відповідно до типу уроку 2. Розгляд схеми психолого – педагогічного аналізу уроку | Вересень | Заст. директора з НВР Методист |
2 | 1. Використання міжпредметних зв’язків на уроках 2. Дидактичний та роздатковий матеріал на уроках. 3. Методичні рекомендації з розробки різнорівневих тестових завдань | Жовтень | Методист
|
3 | 1. Мотивація навчальної діяльності 2. Урок у системі особистісно-орієнтованого підходу до навчання 3. Нетрадиційні форми проведення уроків | Листопад | Заст. директора з НВР Методист |
4. | 1. Організація процесу навчання. Дисципліна в класі. 2. Форми та методи роботи з батьками. Проведення батьківських зборів. | Лютий | Заст. директора з ВР Методист |
5. | 1. Впровадження та використання передового педагогічного досвіду 2. Працюємо над учительськими помилками | Березень | Заст. директора з НВР Методист |
6 | 1. Практикум «Вирішення конфліктних ситуацій в навчальному процесі. Привіт! Я – конфлікт».
| Квітень | Заст. директора з НВР Заст. директора з ВР Методист, психолог |
7. | Творчий звіт молодих викладачів та майстрів в/н з питань результатів стажування | Травень | Заст. директора з НВР Методист |
3 рік Завдання: розгляд актуальних питань професійної діяльності, впровадження сучасних педагогічних технологій, підготовка до інноваційної діяльності, фахового росту, самовдосконалення
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні |
1 | 1. Система роботи викладача зі створення та оновлення комплексного методичного забезпечення предметів 2. Система роботи майстра виробничого навчання з оновлення і поповнення комплексного методичного забезпечення професії | Вересень | Заст. директора з НВР Методист |
2 | 1. Тренінг «Сучасні педагогічні технології» 2. Система уроків за модульно-рейтинговою технологією. | Жовтень | Заст. директора з НВР Методист
|
3 | 1. Підготовка методичних розробок уроків теоретичної та професійно-практичної підготовки. | Листопад | Заст. директора з НВР Методист |
4. | 1. Керування творчою роботою учнів у процесі навчання. 2. Керування написанням учнями науково-дослідницької роботи | Лютий | Заст. директора з НВР Методист
|
5. | 1. Психолого-педагогічна характеристика класу як групи | Березень | Заст. директора з НВР Методист Психолог |
6. | 1.Робота викладача з питань підвищення фахової майстерності. Самоосвіта. 2. Атестація педагогічних працівників. | Квітень | Заст. директора з НВР Методист |
Заняття-практикум школи молодого педагога.
Немає коментарів:
Дописати коментар